lørdag 13. desember 2008

Listene fra hytta mi ifjor

Jeg vet ikke om dere andre husker listene vi laga på den hytteturen, men jeg fant dem igjen for ikke så lenge siden. Det var nære på mamma oppdaga dem også, for ho holdt på å rydde og vaske hele rommet mitt da hos sa at ho fant noen lister oppe i bokhyllene mine. Jeg spurte til rommet og tok de fra ho før ho rakk å lese noen av dem, heldigvis XD Men her kommer listenes innhold:


Kristin:

  • Sy gammel kjole
  • bo i USA noen år
  • gifte meg
  • tatovering
  • bli flink pianist
  • sy egen brudekjole


Maren-Sofie:

  • Fallskjerm
  • Strikk
  • reise jorden rundt
  • safari
  • gå fra lindesnes til nordkapp
  • Alle statene i USA
  • Route 66


Emilie:

  • finne meg en god kjæreste
  • se parker igjen


Helene

  • lage klær til alle
  • strippekurs
  • fallskjerm
  • ri på hest på stranda
  • reise verden rundt
  • Gifte meg <3
  • prøve meg som "hore"
  • Filmstjerne
  • sy gammel kjole
  • tatovering


Marianne:

  • Fallskjerm
  • Strippekurs
  • ri på hest på stranda
  • reise verden rundt
  • gifte meg <3>
  • ha sex i skogen
  • sjekke opp franske gutter
  • bo i USA en stund
  • liten tatovering


Noen som husker noe av dette? Noen som har oppfylt noen punkter? ;)

4 kommentarer:

  1. Det virker som om jeg er ganske eventyrlysten og litt dristig :P
    Kan dra til Rjukan og hoppe i strikk fra Vemork-brua :)
    Hmmm, trodde alle ville til US and A xD
    Alt i alt er det nesten alt som er mulig.

    SvarSlett
  2. haha! har ikke gjort så mye enda nei. men har klina i skogen da, så halveis:P men må si jeg og Helene har de verste listene:P Men det strippekurset Helene? Vi får få til det en gang:P UFU;)

    SvarSlett
  3. Du har ikke lagt inn Helene som etikett jo? hehe

    SvarSlett
  4. Oj, det var ikke meninga :S Skal fikse det nå ;)

    SvarSlett