lørdag 27. desember 2008

Jeg trenger litt hjelp :)

Jeg fikk det plutselig for meg at jeg skulle prøve å finne ut hvilke filmer vi har sett sammen på møtene våre. Her er de jeg har kommet på så langt, men jeg er 110 % sikker på at vi har sett flere. Det gjelder alle møter, hvor vi har vært tre, fire eller alle fem :)
Monty Python and The Holy Grail
The Holiday
Den forheksede Ella
Broen til Therabitia
Underworld
Interwiev with the vampire
Evita
Casanova
Shrek den tredje
Happy Feet
Love Actually
Take the lead
Borat
Bridget Jones på randen
The 13. Warrior
Titanic
The Village (er ikke sikker på om den gjelder, var en på TV som vi plutselig bare så på:P)
I dine sko
Edward Scissorhand
Dirty Danching 1 og 2
Nedenom og hjem igjen

2 kommentarer:

  1. Shit, har vi sett så mange? :O Trenger litt tid for å komme på noen. Satt og tenkte på Nedenom og hjem igjen, men så fikk jeg se at den var på buennen XD

    SvarSlett
  2. jeg kan ikke komme på noen andre:S men kan jo hende det kommer til meg sånn plutselig!

    SvarSlett