tirsdag 2. desember 2008

Fyrverkeri


Ok, jeg prøvde å finne en hendelese hvor jeg ikke var med på noen måte, men det viste seg å være vanskelig. Men for å gjøre meg minst mulig synlig i historien så understreker jeg at jeg hadde svært lite å gjøre med selve episoden. Fyrverkeri episoden foregikk også inne i teltet på Island. Emilie og guttene (muligens Maren-Sofie og Kristin også?) lekte med et stearinlys som sto på bordet. De eksprimenterte med noen treklesklyper og litt Svali (vår kjære appelsinjuice). Plutselig sa det: poffpoff! også hadde de laget sitt eget fyrverkeri. Det var nesten som sånne stjerneskudd på nyttårsaften (eller hva kaller dere det i Fredrikstad igjen)?. Ok, jeg må visst inn i historien likevel: for mens alle sto å lo og syntes det var skrekkelig morsomt, løp jeg for å hente vann til å slokke det med. Jeg er helt seriøs: teltet kunne tatt fyr! Men æren går til Emilie;) hihi...go fyrverkerimester.

5 kommentarer:

  1. Det heter "en fruser" ;) Åg dette skal gjentas i større målestokk, bare utendørs denne gangen! Hihi

    SvarSlett
  2. JA, bør gjentas det der! Haha, var bare best.
    Og ja, vi var der vi også ja! For en skuffelse at du kunne glemme oss:(

    SvarSlett
  3. visste dere var der! men ikke hvor mye dere hjalp til:p

    SvarSlett
  4. Tror jeg og Kristin drev litt med fyrstikkene, men det er Emilie som får æren :)

    SvarSlett
  5. Dere tok det igjen på julebordet da ;)

    SvarSlett