søndag 18. januar 2009

"Jenter skal være hjemmeværende"-humoren

På Island (og ellers i rovertroppen til Marianne) drev Emil og Nico med "kvinner hører til på kjøkkenet" humoren som Marianne gir inntrykk av at ho irriterer seg over :P Så for å vise hva jeg mener, legger jeg ut noen slike spøker her ;)

Hvorfor har kvinner mindre føtter enn menn?
-Det er en sak som har kommet med verdens gang som gjør at de kan stå nærmere kjøkkenbenken.

Hvordan vet du at en kvinne er i ferd med å si noe smart?
-Når hun starter setningen med "En mann fortalte meg..."

Hvordan reparerer du en kvinnes klokke?
-Det gjør du ikke. Det er en klokke på komfyren.

Hva er verre enn et mannsjåvinistisk svin?
-En kvinne som ikke gjør som hun blir fortalt.

Til slutt en som tar oss halvveis i forsvar:

Kvinner vil aldri bli likestilt med menn før de kan gå ned gata, skallet og med en real ølmage, og fortsatt tro de er sexy.

8 kommentarer:

  1. HAHA! likte den siste:P thihi... btw du har nå en etikett mer enn meg!:)

    SvarSlett
  2. Jeg så det jeg også XD Trodde ikke du brydde deg så fælt om det som meg ;) Men kan jo legge deg til Polo, for du var jo der da vi prata XD

    SvarSlett
  3. Hadde du ikke det:( jeg var jo med jeg også da! og jeg som så han i London også... snufs

    SvarSlett
  4. YES! hihi jeg MÅ jo være med på alt lizzzom

    SvarSlett
  5. Det er jo ingen av oss. Vi har 16/18 begge to XD

    SvarSlett
  6. Damn - når var vi ikke med da:PXD

    SvarSlett
  7. Du var ikke med på den siste nyheten av Kristin og meg på sida i hvert fall :P Dete r jo abre å se igjennom alle innlegge og sjekke hvilke innlegg du ikke er i kategori som ;)

    SvarSlett