søndag 22. februar 2009

Heartbeat


Hørt om en fyr som heter Buddy Holly? Det er han som synger Heartbeat sangen!

Jeg får alltid déja vu til "Aidensfield" turen vår når jeg hører på den:) Aidensfield ligger jo i Goathland i Yorkshire, et utrolig nydelig sted, veldig typisk engelsk, med sauer! Jeg ser for meg turen med det gammeldagse (og trege) toget (hvor jeg og Emilie spilte inn scenen fra Miss Marple:P). Vi fikk til og med med oss litt av innspillingen fra Heartbeat! Det var festelig, selv om det bare var en ukjent politikonstabel som løp inn i en bil og smalt igjen døra: men filminnspilling var det likevel. Recognise the building?

Bare kjipt at vi måtte forte oss avgårde for å rekke neste stoppested, noe vi absolutt ikke hadde behøvet. For i stedet for å kunne utforste Aidensfield ble vi nå sittende på en iskrems-butikk, som nesten var det eneste som var åpent i Whitby


Her er i hvert fall et utdrag fra sangen (så ser vi alle for oss at vi sitter i bussen, kjører oppover langs jordene hvor det alltid er politijakter). So sing along:


Heartbeat - why do you miss when my baby kisses me heartbeat - why does a love kiss stay in my memory Piddle dee pat - I know that new love thrills me I know that true love will be Heartbeat - why do you miss when my baby kisses me Heartbeat - why do you skip when my baby's lips meet mine heartbeat - why do you flip then give me a skip beat sign Piddle dee pat - and sing to me love stories and bring to me love’s glories Heartbeat - why do you miss when my baby kisses me


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar